Ciemna Strona Mocy - Forum
Tam gdzie nie ma walki, nie ma siły. - Wersja do druku

+- Ciemna Strona Mocy - Forum (https://forum.ciemnastronamocy.pl)
+-- Dział: Porady i dyskusje (https://forum.ciemnastronamocy.pl/forum-5.html)
+--- Dział: Dzienniki Treningowe (https://forum.ciemnastronamocy.pl/forum-9.html)
+--- Wątek: Tam gdzie nie ma walki, nie ma siły. (/thread-127.html)

Strony: 1 2 3 4 5 6

Tam gdzie nie ma walki, nie ma siły. - Prooost - 04.08.2014

Cześć.

Mateusz, 21 lat.
Pracuję, studiuję.

Kulturystyką zajmuję się jakby nie patrzeć od niedawna. Trenując tak jak Bozia przykazała to zaledwie rok, ogólnie można powiedzieć że już w piaskownicy ćwiczyłem bicepsy wiaderkami z piaskiem.

Do rzeczy, od czego się zaczęło.
Przeszedłem ciężko chorobę płuc, wychodząc ze szpitala przy wzroście 190cm ważyłem 65kg, można sobie wyobrazić jak to wyglądało, a raczej jak bardzo to nie wyglądało !

Wtedy decyzja - siłownia.

Większość osób dookoła była przeciwna temu, twierdząc że po co mi to, sam przytyję z czasem, że nie mogę bo jestem po chorobie, nie mam części płuca, bo to bo tamto, a dla mnie klamka zapadła i tak stanąłem pierwszy raz już nie w piaskownicy, nie w piwnicy, a na siłowni z prawdziwego zdarzenia.

Na wirusa sztangi nie musiałem długo czekać, bo jak pamiętam już od pierwszego treningu poczułem że to jest właśnie to i w krótkim czasie stało się to częścią mnie do dziś Wink

Zaczynałem w sumie bez wiedzy i pomocy osób z boku. Sprawdzałem wszystko na sobie, pó¼niej trafiłem na inne kulturystyczne forum, tam zacząłem czytać, dowiadywać się, jadłem tą wiedzę i trochę jej się już nazbierało.

Jak dobrze pamiętam zacząłem od splitu, szybko go zmieniłem na FBW, którym jechałem naprawdę długo bo coś ponad rok, trening w trening co dało jako taką siłę głównie w nogach i plecach.

Po roku, przy wadze 75kg siedziało 150kg w półsiadzie i 180kg w martwym ciągu.
Aktualnie odstawiłem siłę na drugi plan i będzie to już jakieś 110-120kg w siadzie ATG i 160kg w martwym ciągu.