Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
Post Autor

Dział
Odpowiedzi

Wyświetleń
Napisane [rosn.]
    Wątek: Coś pod wycinkę?
Post: RE: Coś pod wycinkę?

Zobacz sobie oxandrolon i powinieneś byc zadowolony. Winstrol tez jest srodkiem który by Ci podpasował ale oxa nie ma saidów jak wino
Genabol DOPING 2 426 Genabol

DOPING
2

426
16.07.2023, 14:02
    Wątek: Trening- szybkie pytania
Post: RE: Trening- szybkie pytania

Kup sobie taki zestaw roznych gum od jak najmniejszego oporu i do az 40kg i bierz lateksowe
Genabol Trening 66 138 846 Genabol

Trening
66

138 846
26.01.2023, 22:42
    Wątek: Problemy z testosteronem
Post: RE: Problemy z testosteronem

Dobrze czytam? Wbiłeś 2x enana i to niby podbiło Ci testa i w finale wrócił w górne normy na stałe a do tego taka dawka wpłyneła to ze wypadły Ci włosy ??
Genabol DOPING 5 5 351 Genabol

DOPING
5

5 351
09.10.2022, 22:56
    Wątek: Wtłaczanie soku
Post: RE: Wtłaczanie soku

Jaka igła?
Genabol DOPING 1 571 Genabol

DOPING
1

571
04.06.2022, 11:02
    Wątek: Prolaktyna znacznie podwyższona
Post: RE: Prolaktyna znacznie podwyższona

Przysiadka tez nie jakaś rewelacja mimo ze norma.. Zeby testo odbiło to prolka i estro muszą byc unormowane bo inaczej jest to utrudnione wiec owszem wszystko to jest powiązane w pewnym stopniu
Genabol DOPING 5 1 721 Genabol

DOPING
5

1 721
11.02.2022, 22:01
    Wątek: Pierwszy cykl test prop + rad 140
Post: RE: Pierwszy cykl test prop + rad 140

Możesz i cały cykl poleciec te 50mg skoro to 1x.. tylko nie zakładaj z góry ze 8 tygodni... Możesz cały czas rosnąc , zmieniać sylwetkę na plus i co? przestaniesz brać ?Spadnie w chuj bo co Ty tam ...
Genabol DOPING 7 2 577 Genabol

DOPING
7

2 577
22.10.2021, 15:48
    Wątek: Tajska Pasta low carb
Post: RE: Tajska Pasta low carb

Allegro
Genabol Kuchnia Koksa 2 4 457 Genabol

Kuchnia Koksa
2

4 457
10.08.2021, 13:42
    Wątek: Rola węglowodanów w diecie i czy należy jeść rano
Post: RE: Rola węglowodanów w diecie i czy należy jeść r...

JEst wiele teorii.. kazdy jest inny wiec trzeba dobrać wszystko pod siebie... 1 je w nocy węgle i się nie ulewa a inny je na noc ogranicza wiec tutaj nie ma reguły. Z rana wg mnie węgle jak najbardzie...
Genabol Dieta 2 1 393 Genabol

Dieta
2

1 393
04.04.2021, 11:24
    Wątek: Paczka z Egiptu.
Post: RE: Paczka z Egiptu.

A jak ma wyglądać? Jest nadal tak samo
Genabol Hyde Park 3 6 820 Genabol

Hyde Park
3

6 820
08.03.2021, 10:46
    Wątek: Maszynka do golenia włosia
Post: RE: Maszynka do golenia włosia

Wiesz jakie to są koszta ogolenia całej małpy ha ha a i tak to odrasta
Genabol Hyde Park 4 9 409 Genabol

Hyde Park
4

9 409
21.02.2021, 21:03
    Wątek: TEST 2000mg.
Post: RE: TEST 2000mg.

Letrozol bedzie działać zawsze. To mocne gówno i nie trzeba nic kombinować.  A jak e2d 2.5 mg dla mnie jest ok  to dla Ciebie może wystarczyć połowa , więc jak lecisz stałą dawkę testa to badianie i d...
Genabol DOPING 4 3 056 Genabol

DOPING
4

3 056
12.11.2020, 19:50
    Wątek: Guzek w sutku, gino vs estro w normie ?
Post: RE: Guzek w sutku, gino vs estro w normie ?

np proviron , ale tez master czy wino
Genabol DOPING 9 5 824 Genabol

DOPING
9

5 824
26.07.2020, 22:33
    Wątek: Guzek w sutku, gino vs estro w normie ?
Post: RE: Guzek w sutku, gino vs estro w normie ?

To na co czekasz? zbijaj progesteron.. a prolaktynę masz w normie wiec w czym problem ? po to są widełki...
Genabol DOPING 9 5 824 Genabol

DOPING
9

5 824
26.07.2020, 22:11
    Wątek: Plan na dłuższy cykl
Post: RE: Plan na dłuższy cykl

Dałbym ciut wiecej masterka a dece od początku
Genabol DOPING 2 2 602 Genabol

DOPING
2

2 602
21.07.2020, 11:10
    Wątek: Cykl do zawodów.
Post: RE: Cykl do zawodów.

Estro i prolka wywalona.. uważaj na nerki tak samo..
Genabol DOPING 10 8 024 Genabol

DOPING
10

8 024
01.02.2020, 13:10
    Wątek: Cykl do zawodów.
Post: RE: Cykl do zawodów.

Test suspension bądź base . npp , wino na oleju takie cos masz jeszcze
Genabol DOPING 10 8 024 Genabol

DOPING
10

8 024
27.01.2020, 12:19
    Wątek: Zrost?
Post: RE: Zrost?

Owszem , zrosty mogą się robić. Na necie gdzies było opisane , jak je mozna rozmiękczyć
Genabol DOPING 1 2 355 Genabol

DOPING
1

2 355
23.01.2020, 19:01
    Wątek: Co działa a co nie - TEMAT ZBIORCZY
Post: RE: Co działa a co nie - TEMAT ZBIORCZY

Ahh te popularne i tanie dna.. ja tam byc celował w cos innego
Genabol DOPING 1 188 1 948 412 Genabol

DOPING
1 188

1 948 412
09.12.2019, 19:25
    Wątek: Co działa a co nie - TEMAT ZBIORCZY
Post: RE: Co działa a co nie - TEMAT ZBIORCZY

Syf polaczka co sie skumał z ciapatymi , ten sam garnek co biotech tak jak piszesz...
Genabol DOPING 1 188 1 948 412 Genabol

DOPING
1 188

1 948 412
07.11.2019, 12:48
    Wątek: Zbicie estro
Post: RE: Zbicie estro

Zależy jaki masz poziom, co leci....ale taki standard to 2x w tygodniu , moze c5d
Genabol DOPING 1 3 207 Genabol

DOPING
1

3 207
09.10.2019, 10:10
    Wątek: Co działa a co nie - TEMAT ZBIORCZY
Post: RE: Co działa a co nie - TEMAT ZBIORCZY

juz cos ten lab zaczyna podpadać
Genabol DOPING 1 188 1 948 412 Genabol

DOPING
1 188

1 948 412
18.09.2019, 14:21
    Wątek: słaby odblok
Post: RE: słaby odblok

Tetaz musisz dać czas
Genabol DOPING 5 5 133 Genabol

DOPING
5

5 133
30.08.2019, 09:47
    Wątek: słaby odblok
Post: RE: słaby odblok

jak lecialo hcg w cyklu to więcej jzu nic nie da... mozesz unormować estro i poczekaj.. zobacz co bedzie za 4 tyg
Genabol DOPING 5 5 133 Genabol

DOPING
5

5 133
28.08.2019, 12:22
    Wątek: Co działa a co nie - TEMAT ZBIORCZY
Post: RE: Co działa a co nie - TEMAT ZBIORCZY

vedi lipa..narzekają.. proch z dupy... , malay roznie.. platinum i bioniche juz bierz
Genabol DOPING 1 188 1 948 412 Genabol

DOPING
1 188

1 948 412
26.08.2019, 09:57
    Wątek: słaby odblok
Post: RE: słaby odblok

Pytanie jak było przed...
Genabol DOPING 5 5 133 Genabol

DOPING
5

5 133
25.08.2019, 11:19