Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
duże bóle po zastrzyku w udo
#1
Witam, jestem w 5 tygodniu na enanie i od kąd zwiększyłem dawkę do 2ml ew strasznie mnie napiedają uda po zastrzyku, że aż kulałem na początku i musiałem przekładać trening nóg aż o 3 dni. Też tak macie? Ból zniknąl po 3-4 dniach. Czytałem jakie mogą być tego przyczyny np. wysokie stężenie itd. No ale czy ja wiem... 250/ml to chyba nie duże stężenie. Może to dlatego, że to dopiero pierwsze strzały, zrobiłem 3 w prawe i w lewe. Jeśli tak mnie noga napiedala to znaczy, że zjebałem strzał? Czytałem również, że autor strony csm robił kiedyś zastrzyk 2ml omki chyba w tyłek i przez pare dni na dupie nie mógł usiedzieć.
Odpowiedz
#2
To jakiś nowy iniekcyjny suplement jest Wink?
Odpowiedz
#3
Jak nie jesteś pewny czystości towaru to bij w pośladek zawsze to mniejsze zło, jakiego laby enana masz?
Odpowiedz
#4
Jaka firma?jaka igla bijesz?mnie na poczatku tez delikatnie uda bolaly po paru strzalach przesyalo.moze w nerw trafiles opcji jest wiele
Odpowiedz
#5
Bij w dupala najpewniej. Uda są dużo bardziej użylone i unerwione.
Też waliłem w uda ale trafiłem chyba na nerw ból jak cholera ciężko chodzić a o ćwiczeniach zapomnij, dodam że mam deke która po strzale boli. Bije testa nic bije deke ból,
Odpowiedz
#6
igła 0,7mm x40mm wbijam cała. Towar mam z balkana. Raz mi się zdarza że boli jak skurwysyn a raz w ogóle.
Odpowiedz
#7
Igla na uda za duza.bij mniejsza.
Odpowiedz
#8
Ja w udko waliłem 6x30. A może zbyt szybko wprowadzasz towar w mięsień
I przez to raz boli a raz nie.
Odpowiedz
#9
Jest kilka opcji.Baza -olej jest kiepskiej jakoaci, za duza igla albo poprostu zle bijesz i za sztbko wstrzykujesz.Musisz zmienic igle na mniejsza i wstrzykiwac powoli a po strzale rozmasuj to miejsce.
Odpowiedz
#10
...zastosuj powyższe rady + igłę wprowadzaj szybko i energicznie, nie ruszaj ręką podczas iniekcji, spróbuj igłą 0,5x25
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości